Young Riders

Sammanfattning av min dag för tillfället:
* Det är fint väder ute = Vår snart! :D Jippi! Och det betyder alltså att det snart är sommar <3
* Jag är sjuk... altså kan jag inte utnyttja det fina vädret med att t.ex vara i stallet,..
* Jag satt å kollade på Young Riders från GHS nyss, blev då supertaggad till att träna super duper mycket!!
* ...Vilket jag ju inte kan just nu eftersom att jag är sjuk...

Kort sammanfattning:
Jag är sjuk, vill inte vara det, bacillerna förstör mitt Sportlov.... *snyft*

Nååågon som har ett super-tips / medel som gör att man blir frisk superfort?
eller
Är det någon som har något tips på vad man kan göra.. det är ju ganska tråkigt att bara sitta inne lixom och har tröttnat på det för lääänge sen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0