Dressyr

Idag har det också snöat... det snöar lite hela tiden nu ju =P

Dagens dressyr-träning på Pimmi gick bra, är jätte nöjd med den!
Vi provade på lite skänkelvikningar å de va ju lite ovant ;) Men kul va det :)
Kändes som en riktigt bra träning idag, i början var hon väldigt stark å drog ganska mycket men när vi värmde upp i galopp i andra varvet så gick hon själv ner i ett lugnt tempo och gick lite i form också ;) Och jag bara; Jahapp! Tack! :D
Sedan rullade det på fint o det kändes bra :)




Medans jag väntade på att pappa skulle hämta mig sen så var jag i hagen med Frodo å han lyckades koncentrera sig hyffsat bra! ;) Haha Han följde med mig bort till grinden å vi gick lite fram å tillbaka å snurrade runt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0