Hiss/Diss

Okej, dagens Hiss får gå till att jag längtar sjukt mycket till USA! :D Ska bli så skojj å åka dit!!!

Dagens Diss är att jag har gått runt å haft ont i huvet hela dagen... "/

Imon ska vi simma klassikern med skolan... jag får värsta ont i nacken när jag simmar... :S  =P Aja....


Mohaha! Frodo är inte mobbad av blogg.se längre!! ;)
(Haha måste få muntra upp mig själv med lite humor + söta bilder <3)


Sötisen, saknar dig <3 Pratade förresten i tele med honom idag! ;) Hehe..


Ganska fin bild med solen bakom åsådär... :) Lägg märke till att han har en blomma i panluggen också ;) Och Denise skulle såklart sitta där...=P

Sommar... *drömmer* Längtar tills det blir sommar, varmt å grönt igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0