Ack Ack Ack, här kommer Kalle Anka..

Dagen blrjade med att vara hemma å fixa lite på gården, laga staket och klyva lite ved.. ;)
På eftermiddagen åkte jag med Sanna & Annalena till Västansjö, och vi cyklade såklart! Vi är så duktiga! (Y)
Idag blev det ett kort pass i paddocken, med Crim fortsatte vi att träna på att jag skulle lägga till skänkeln och styra, ja men att han ska lära sig att förstå ryttaren :)
Och sen provade vi även att Sanna longerade oss lite, det gick hyffsat bra i vänster varv men i höger så blev han väldigt osäker eftersom att Sanna hamnade på "fel sida".. men annars gick det bra!
Och Annalena trillade inte av något idag! Hehe..! =P

Sen pysslade vi lite i stallet hit å dit och cyklade hem efter det :)
Alla var hem och åt och sedan cyklade vi bort till Sandviken och tog ett dopp.. Mitt första dopp i år! (I sverige..)
Hihi, det var inte jättekallt i vattnet men det blåste lite så man blev hyffsat kall när man kom upp ;)

Men efter en varm dusch nu så har mina leder hunnit tina upp igen! (Y)

Dock så mår min fot inge bra.. :( Har haft ont i den nu hela dagen nästan och nu frammåt kvällen gör det mer ont... *snyft*  ... :'(



Imorgon ska jag prova rida Muppen! :D
Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0