Crim

Idag åkte jag med Sanna till hennes hästar som jag skrev tidigar, dock cyklade vi inte utan vi tog bussen iställer.. otäcka regnmoln närmade sig... :P
Men dom hann försvinna innan vi skulle ut med hästarna så vi slapp bli blöta!
Crim var i alla fall väldigt lugn, både i stallet och när vi var ute. Först promenerade jag bredvid honom tills vi kom in på en grusväg och där hängde jag först lite över honom för att checka att det var okej, och det var det! Så sen satt jag upp en stund och skrittade en bit, sen hoppade jag av och vi gick igenom skogen med knöliga stenar å rötter å brant backe åsånt som kändes lite onödigt och sedan satt jag upp en liten bit till och det gick så bra så! :)
Känns riktigt skojjigt, och spännande det här! :D

Det är ju något som ligger i mitt bakhuvud att jag ska jobba på något vis med hästar.. och synas i hästvärlden! Nånting är det som finns i mitt medvetna.


Annalena följde med på Maximus också, men det gick bra med Crim även om dom stegade iväg en bit :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för hjälpen idag :)

2012-06-08 @ 00:48:24
URL: http://mylittleponies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0