Uppdatering USA ♥

Tänkte uppdatera er lite med bilder från USA :)
So here we go <3

Lyssna på denna låt så länge <3
Go låt vi diggade i bilen !



Flög dit på fredagen, och eftersom att vi flög i business klass så serverades det en massa mat, förrätter, varmrätt och detta till efterrätt! Typ någon choklad-kaka/glass-aktigt med fruktsallad (Y) Gott var det i alla fall =P

På lördags morgonen åkte vi med Arne (min kusin) på hans första gitarr-lektion och sedan till hans karate (?) lektion :)  (vet inte vad det kallas, det kallades något speciellt så se det inte som karate =P)
På lördag eftermiddag åkte vi och shoppade lite grann, jag köpte en klänning, skor och halsband till skolavslutningen :D

När vi sedan kom hem så badade vi i deras pool, awsome!



^^Arne gjorde kanonkulan^^

Och efter att vi hade grillat den kvällen så gick vi på en Imax 3D Bio! "Men in black" tror jag filmen hetter ;)
Bra film och verkligen cool att kolla på en Imax!


Och sist den kvällen så fick jag hälsa på Arnes lilla orm... =P

Haha - Jag peta på den! *stolt*
Sen fick den sin mat också..



På söndagen stack vi to the beach, åkte Jetski! :D Det var verkligen roligt!!







Endas bilder från när vi fortfarande "var vid land"... det var för långt bort för att få oss på bild sen ... =P
Men som jag skrev tidigare så lyckades vi med att trilla i en gång när vi åkte ;) och vi såg delfiner <3

Sen badade vi lite också :)

Hyffsade vågor där borta ;)

Söndags kvällen tillbringades sedan på en fiskrestaurang :) Jag åt Hummer, gott! :D

Måndagen startades med att gå å styla naglarna :D

Älskaaart! :*

Därefter åkte vi till Virgina Living Museum :)
Kollade på liten djur (levande) och fiskar (det är också djur men sak samma..) och även typ robot dinosarier.. =P

Hihi lite större orm än Arnes... ;)








Haha snacka om att vi blev bländade på det där kortet ;)

Sen spelade vi lite basket och tv-spel emellanåt också :)



Hihi =P

Och gött väder var det heeela tiden!! <3


Och av någon anledning åkte vi över Grönland på vägen hem (med flyget altså)


Skojjigt värre var det att va till USA!! :D Verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0