I can see your eyes..

..when I hear this song..

Ge mig en chans
Jag ska ge dig allt jag har
Du vet vem du är
Du stavas underbar
Du är den finaste som finns
som vandrar på vår jord

Jag kommer aldrig släppa taget för jag håller mitt ord.
Det ska va du och jag
Vi ska vandra hand i hand
Genom eld tid och vatten ska vi finnas med varann
Jag ska skrika ditt namn över hela atlanten
En tid som ska räddas aldrig glömma den natten
Du är så underbar och du förtjänar mycket mer
Jag älskar dig bejby hoppas dagarna blir fler
Du är så himla fin så underbar och vacker
Jag behöver inte leta för jag har funnit min skatt
om jag fick bestämma skulle vi dela liv för alltid

vi bygger upp en makt gjord av pojkljuden framtid
Jag älskar dig bejby skulle göra allt för dig
Du är prinsen i mitt liv och du betyder allt för mig
Du är den finaste som finns
Du är så underbar
Prinsen i mitt liv det ska va du och jag

Du och jag mot hela världen
Ja sagan ska bli sann
Jag kan se oss framför mig när vi håller hand i hand
Du är den finaste som finns
Du är så underbar
Prinsen i mitt liv det ska va du och jag

Du och jag mot hela världen
Ja sagan ska bli sann
Jag kan se oss framför mig när vi håller hand i hand..


Det kommer alltid att förbli din låt.. <3

What are words if I really don´t mean them when I say them?! -Love this words...






Always remember..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0