Knasig dag...

Känns som att den här dagen inte riktigt har varit ännu...? Hm.. =P Haha känns typ som om att bara halva dan har gått eller nåt..

Aja i alla fall så vandrade vi med skolan idag, istället för att åka skidor för klassikern.. blabla.. ;)
Enligt mig var det tusen gånger bättre att vandra i Morhags-skogen än att åka 1 mil på skidor på El-ljusspåret..! Jag åker mer bakåt än frammåt med skidor (Y)
Så skoldagen gick hyffsat fort... :D
Direkt efter skolan cyklade jag å bytte om till ridkläder och hjälpte sedan Denise med lite dressyr ;)
Dom red LB:1an och om du frågar mig så tyckte jag att det gick riktigt bra! :D Klart det finns små detaljer, men vad skjutton! Detaljer är bara detaljer! =P Jag tyckte i alla fall att Denise var duktig! <3
(Hon sa faktiskt inte; "Den som kom på dressyr är dum i huvet"! Hehe

Ja men sen åkte jag därifrån lite innan 4 för att jag skulle på utvecklingssamtal... dum tid om du frågar mig men okej.
Nationella proven hade i alla fall gått bra för mig (Y)


Random bild som fick ställa upp för att visa hur taggad jag är inför lördag!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0