Långtur - Check

Skoldagen - Hiss till att det var näst sista i sunnansjö! Men diss till att vi i almänhet inte gjorde något vettigt... då kan man väl lika gärna få sluta på en gång??

Efter skolan åkte jag med Fanny till Stensbo :)
Sen tog jag å Jenny in hästarna å gjorde ordning dom för en uteritt! Det blev turen upp på Stensboberget, till ABB-tjärnen (stavning?) och förbi Jennys lilla fröm-torp ;)
RIKTIGT skojjig tur! Mycket klättring både uppför å nerför, hästarna fick hålla koll på sisna fötter, många jogging ställen, själv fick man också hålla koll på fötter å knän lite grann å så red vi tydligen på en väldigt gammal stig där typ Pilgrimmer har vandrat för evigheter sen! ;) Lite cool!

Och Coccos hängde med hyffsat bra! Speciellt när vi skulle springa, haha ;)


Söt ponni som blev lite trött  :*

Nu taggas det skolavslutning och sommarlov, ska fixa min naglar ikväll tänkte jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0