Resultat av dagen <3

Ujujuj vad jag är trött .. =P
Vaknade kl 05:30, åt frukost och gjorde mig iordning, fick skjuts till Denise å Sarre.. hjälpe henne att packa ner lite grejer och sen skulle vi försöka hämta Sarre ur hagen... (Y)
Det tog ca 50 minuter... och jag blev bara en aningen trött efter det.. jobbig häst, inte ett dugg nyfiken heller.. *suck*.. vilket sluatde med att vi kom upp till ridbanan vid 8 ungefär... (Y)
I alla fall, hoppningen för mig & Coccos:
Vi skulle som sagt hoppa en bana på 70 cm, bestämde jag mig för!
Framhoppningen gick bra, första gångerna kom vi lite knasigt så det blev flopphopp men sista gången kom vi klockrent så då kändes det toppenbra!!
Och när vi hoppade banan gick det super!
Min teori fungerade, att han blir mer taggad vid lite högre höjder, så vad vet jag, vi kanske fortsätter på den höjden? Vi får se <3
Är i alla fall så himla nöjd!
Visst fick jag vara med och peppa honom att vi fixar det men det var ingen tendens till att vägra! Fy vad du är underbar ponny <3

Film när vi hoppade banan, lägg även märke till hur högt över hindrerna han hoppar ;)


(Klicka på den så den syns större, annars syns inte allt.. )
Lite bilder också:


Sista hindret <3


Femte hindret <3


Andra hindret, min favorit! <3

Sen var det ju det där med dressyren också.. haha ;)
Mina mål var ju bara att spola i alla fall, både jag och Coccos var trötta och helt klart inte taggade på att rida ett program... =P
Så det slutade med att jag red fel en gång, att vi fick fel galopp i en volt..  150 poäng och 51.7 %... haha vi kämpade till oss en rosett i alla fall ;)

Så nu har jag med mig två Clear Round rosetter hem <3

Är riktigt nöjd med dagen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0