Skolavslutning - CHECK!!!

Fett med ös medvetslös! Wööö! ;D
Sommarlov!!

Skolavslutningen avklarad! Herrejösses vad nöjd jag är! Ääälskar min klänning!! :*
Efter skolavslutningen åkte vi hem ~som tradition~ och åt jordgubstårta! Gott!
Alla var så hilma fina och det känns verkligen bra att lämna Sunnansjö nu och sikta vidare, breda ut vingarna och testa vad man går för! <3 ~~ Haha ja, lite fina ord mitt i allt flumm!! ~~

Nej allvarligt talat vet jag inte vad jag ska skriva, så bjuder på lite bilder från kvällen istället <3


~~Kersti läser fina små dikter om oss i sexan... ~~

Min dikt:
Frida
I skolan du jobbar med flit så stor
och i dig många kunskaper bor.
Att rida och tävla en underbar häst,
det gillar du nog som allra bäst.


Bara för att alla ser så fullkomligt normala ut ~inklusive jag~ så bjuder jag på den här bilden!!
(Bara för att jag är på så bra humör!!)


~~Har inte kunnat sluta le sen jag kom hem!~~
P.S. Äääälskaaar mitt halsband också! Och armbandet!


~~Asså fattar ni hur glad jag är när jag lägger ut sånna här bilder på mig själv???~~


~~Synd att bakgrunden blev ljus...~~


~~*Mina naglar* Gillar den bilden!~~


~~Random bilder på ingång...~~


~~Hihi~~

Sommarlov <3

Nej helt allvarligt talat, jag kan inte sitta still!! =P Måste ut å springta av mig lite.. hihi =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0