Spännande!

Innan jag målade naglarna så kom pappa in med posten och sa att jag hade fått något som jag skulle hämta på konsum, så jag cyklade ner dit och hämtade paketet och i det var det en bild som jag har förstorat på Frodo, 30x.. Den blev riktigt bra så nu ska jag försöka få tag på en ram till den! <3
Ska även beställa några fler bilder i 30x format :)

Sen målade jag naglarna, blev inte supernöjd men det får duga ;)

Nu ikväll pyste jag iväg till Stensbo som sagt och jag å Fanny duschade Coccos, smörjde lite grejer och packade ner saker tills imorgon! (Y) Duktiga vi är <3
Vi hann även hoppa lite studsmatta.. haha jag blev bara lite trött efter det .. :o  ;)

Nu har jag även plockat fram dom kläder som jag ska ha imorgon och kom även på att jag kan ha den "rosetten" jag fick på förra dressyrtävlingen! (Ni vet, en sån man sätter i håret)

Så nu är jag fullt taggad till imorgon!
Hade velat skriva: T.A.G.G.A på ena handen (på naglarna asså) och P.E.P.P.A på den andra.. men det är för mycket pill-jobb med det.. haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0