Roooosa!

Dressyr-träningen med Pimmi idag gick hyffsat bra! Jag är nöjd i alla fall <3
Hon var lite springig åså, sen var det ju lite spöken i skogen oxå.. ;) Men mot slutet lyssnade hon riktigt bra ändå!
Vi tränade på att flytta för skänkeln, det gick hyffsat bra, vet ju inte riktigt vart dom knapparn sitter på Pimmi än och hur mycket man måste trycka på dom för att få reaktion så det vart lite vingligt ;) Men det är ju bara att fortsätta träna så blir det säkert bättre! :D


Hade mina nya ridbyxor som jag fick i julas första gången idag! Jag gillar dom faktiskt <3


Och gissa vad Pimmi fick ha på nosen idag ? ;)


Jo ett rosa ludd! =P Så söt så <3 (Den översta bilden vart orättvis mot färgen =P)

Innan träningen gick jag med Denise när hon gick en promenix med Botan :)

Rolig dag har det vart i alla fall! :)

Imorgon ska jag in till Borlänge, handla lite kläder + hästgrejer :)
Och efter det ska jag hoppträna Coccos i Pärlby! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0