I ♥ USA

Har kommit hem från USA nu!
Jag fattar nästan inte att vi har hunnit med så mycket på tre dagar!! :o
(Pluss att vi har "rest" i typ 2-3 dygn... oj det vart mycket... skit samma! Det var så värt det!)
Jag har så mycket att berätta och en massa bilder!! Men.. USB-minnet med bilder + min kamera är kvar i någon väska ute i bilen.. så bilder åsånt kommer senare, just nu har jag massor att göra.. packa ur väskor.. packa i nya väskor till Idre.. Åka till stallet.. Äta något.. Fixa vad jag nu behöver imorgon när vi ska cykla klassikern...
Något att poängtera, jag har sovit ca 2-3 timmar i natt.. på flyget.. men än så länge är jag vaken! ;)

Bjuder på en bild från en av mina favoriter av det vi gjorde! :D

~~Anders~~Arne~~Jag~~
Vi åkte Jet-Ski! Det var så coolt! Haha vi trillade bara av en gång... =P Och då såg vi delfiner också... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0